Tema: Re: kruties vezys
Autorius: pablas
Data: 2009-09-03 22:27:07
  Man artimas zmogus issigyde oficialiai trecios, o faktiskai
ketvirtos stadijos storosios zarnos vezi. Dvi operacijos, svitinimas.
Ir is JAV atsiusta zoleliu arbata imunitetui stiprinti.Specialiai
vezininkams.
Stebuklu pasirodo buna. Neabejoju, kad padejo visos priemones.
Po operaciju praejo jau daugiau nei dvylika metu. Per ta laika
nesirgo net sloga - neskaitant, zinoma, vezio :)