Tema: Re: elektronines cigaretes
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-07-27 10:21:10
"RS" <a@b.c> wrote in message news:h4f0jb$5o9$1@trimpas.omnitel.net...
 - va cia ir slypi toji priezastis kodel zmones mete
> rukyti ir ilga laika (>5,10, 15..metu) neberuke, vel pradeda rukyti... ir
> dazniausia jau daugiau nebemeta prisimindami kaip sunku kazkada buvo mesti
> ;) Is tikro tik labai retam zmogui pavyksta visam laikui mesti, anksciau ar
> veliau praktiskai visi vel pradeda rukyti.

hehe, kazhkada labai seniai zhiurejau kokiatais dscovery lygio laida, kai narkomanui (tokiam jau su stazhu kaip reikalas) net pashalino smegenu dali atsakinga uzh malonumus (hm.. dabar pats pradedu abejot shituo teiginiu.. turbut kazhkas su dopamino receptoriais buvo, anyway) - ir jis po 3 ar 4 metu vistiek gryzho prie narkatos... Nors malonumo ji nebekele:)

O del cigaru ar kito bieso.. Kolkas dar nezhinau kaip tiksliai pasielgsiu, kolkas shita mintis mane paguodzhia ir atitraukia nuo noro dabar pat begt i balkona parukyt (cigarechiu poka pasirodo striukes kishenej dar tebeneshioju.. ir dar viena radau laptopo kuprinej:)...