Tema: Re: elektronines cigaretes
Autorius: unce
Data: 2009-07-24 16:52:52
true. Bet ne visada rūkymas dėl streso. Po metimo labiausiai man trūko to
pasibuvimo su kolegom, kurių dabar dėl nerūkymo beveik nebematau :)) O eiti
ten nerūkančiam - smirda. Patiko man užsieny matytas vaizdas. 10:00 visi
išlenda iš savo kabinetų, ir eina į poilsio zonas gerti kavos, arbatos,
valgyti vaisių etc.