Tema: Re: elektronines cigaretes
Autorius: Toxis
Data: 2009-07-24 23:15:51
"Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message news:h4cg4e$hbr$1@trimpas.omnitel.net...
> Labai blogai darote, kolega:) Pirmiausia, tai nereikia laukti kol ateis šviesumo akimirka, kai suprasite, kad nuo šios minutės ir prieš tai buvusios sekundės jūs jau neberūkalius. Kuo labiau sureikšminate tokią akimirką, tuo labiau ji tampa svarbi, tuo labiau laukiama. O ji vis neateina.. ot nervas ima, ane? :)

:) hehe, zhinau, ale vis dar laukiu tu ishreklamuotu, kad @$%%zdec, chia po poros savaichiu nuo metimo atgauni kvapu jausma, dar po poros jau praktishkai gali maratonus begiot... nu tai va sedzhiu, mezgu ir laukiu...

 Antriausia, tai rūkymą siejate su kažkokiu maloniu dalyku, dėl to nerūkymas visą gyvenimą atrodo kaip labai baisus dalykas, lyg kažko būtumėt netekęs ir tikitės, kad kadanors gyvenime vėl galėsite tuo pasidžiaugti :)

na, rukymas man visada siejosi su atsipalaidavimu, trumpu esamu problemu pamirshimu, ar permastymu + laiko prastumimo budu - ner ka veikt, reikia parukyt.. reklama per telika - reikia parukyt... Ech koks grazhus saulelydis - kur mano cigaretes:)
Ir tiesa pasakius vieninteles 5 minutes per para, kurias ash skirdasvau tik sau (del darbo specifikos dirbu, ar esu na dizhnom rezhime 24/7) budavo rytas, kai ash eidamas i darba nusipirkdavau kavos puoda ir vienoj ir toj pachioj vietoj ishsitraukdavau cigarete (nes kava jau pakankamai atshalus tuo metu:) ir neskubedavas su plejeriu ausyse rukydavau ir gerdavau kava... ir tuo metu man galetu apokalipses raiteliai shnopuot i nugara, ar skambint pats prezidentas - ash niekam nekelchiau - nes tai buvo _mano_ 5 minutes:) Tai shtai to shiek tiek pasiilgstu... dabar net kavos eidamas i darba nebeperku, nes nebetas:)

 Rūkymas nieko gero neduoda, nors taip turbūt ir neatrodo.

Heh, shita tai ash zhinau, ash tik del to ir galu gale apsisprendzhiau mest - tas brendo ilgai.. man rods apie metus, ar daugiau

 Trečiausia, tai reikėtų šiek tiek savianalizės apie rūkymą padaryti, suvokti tam tikrus dalykus kitaip. Jeigu rūkymas padeda nusiraminti, kodėl nerūkantys sugeba normaliai su stresu susitvarkyti, kodėl jiems neprireikia kažko griebtis? Jeigu rūkymas padeda atsipalaiduoti, kodėl nerūkantys jaučiasi ne ką mažiau atsipalaidavę? Kai ateis suvokimas, kad cigaretė tėra savęs apgaudinėjimas ir kad be jos galite būti laimingas ir džiaugtis gyvenimu, va tada tikrai skaitysitės kaip nerūkantis ;)

shita ash irgi zhinau, ypach tai, kad tai tera saviapgaule, sau susikurtas modelis, kad rukymas padeda atsipalaiduot (prieshingai, nikotinas pirmas xx minuchiu kaip tik veikia kaip stimuliantas, del to butent rukant kartais kildavo problemu sprendimu budai, kuriu nematydavai isisukes i darbu rata), kad rukymas padeda prastumt laika.. kad rukymas "skanu" etc... ale zhinai kaip te yra - old habits are hard to lose:)