Tema: Re: elektronines cigaretes
Autorius: Eimis
Data: 2009-07-24 20:17:01
"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
news:h4cf6s$g3h$1@trimpas.omnitel.net...
> rukiai _1_ metus _cigarus_ - tai viska pasako.
> tu nerukei, tu zhaidei. Nikotino tu ish ju negaudavai pakankamai, kad
> organizmas priprastu prie jo ir taptum priklausomas.

    Gal gali surašyti sąlygas, kurių reikia, kad taptum pasak tavęs,
"nikotinomanu"? Ir kokia stati/nuožulni yra pripratimo kreivė, kada
pasiekiamas "point-of-no-return"? Aš rūkiau per dieną po 3-4 cigarus. Dozė
iš jų gerokai žiauresnė, nes davus pabandyti giminaičiui, kuri varo po 1
pakelį per dieną, jis atšoko nuo pačio pirmo. Tačiau jau nuo pat pradžių
žinojau, kad tai tiesiog cheminė substancija, kuri patekus į organizmą
sukelia tokius ir tokius efektus, kurie turi tokį ir tokį veikimo laiką, bei
palieka įvairius liekamuosius reiškinius, nuo trumpų iki ilgų. Ir čia prie
vidutinių-ilgų priskaitau ne substancijos trūkumą, o veikiau smirdančią
burną, pageltusius dantis/pirštus, ne visais naudingai paleistus vėjais
pinigus, kancerogeninį poveikį. Bet tik jau ne priklausomybę, tuo atsisakiau
tikėti anksčiau, netikiu ir dabar, nes MKN, tai galiausiai ir nuo religijos
mažai kuo skiraisi.

> Ash lygiai taip pat mechiau vazhinet su savo mazda, be jokiu parkiu. Ai
> tiksliai, mes kalbam apie skirtingus dalykus, viena yra mesti, kai
> organizmas sedes ant narkotines medzhiagos ir nukirtus kasdienini,
> verchiau kasvalandini jo gavima organizmas protestuoja, kitas reikalas yra
> pakeisti kazkoki laiko praleidimo buda, ar tiesiog veiksma. Mesti pirkti
> melynus tushinukus, mesti neuzhsirishinet batu raishtelius.. ar jauti
> skirtuma?

    Iš kur tu nusprendei, kad nikotinas yra narkotinė medžiaga? {ypač
lyginant su tikrai narkotikais). Tai elementari cheminė substancija, kuri
principinai yra netgi nuodinga, tačiau priklausomai nuo dozės turi vienokius
ar kitokius efektus. Čia kaip ir vaistas/nuodas - viskas priklauso nuo
dozės, laiko, vietos ir etc. Jei nežinotum terminų ir turėtum ką veikti, tai
pofik tau tas nikotinas būtų. Tu išvaryk į kokius kalnus/rimtą turistinį ar
smth., kur visą parą gali tik eiti/kopti, valgyti, dulkintis, miegoti. Pat
suprasi, kad tave gali tai pilnai patenkinti ir dūmo/alkoholio/kokso tikrai
nereikia pasiekti nei nirvaną, nei ekstazę.
    Rūkymas - tai pačio sau susikurtas mitas/kaukė/kamufliažas, kuriuo
kamšomos kitos psichologinės bėdos. Jei pasiskaitytum įdėmiau, pamatytum,
kad tarp nikotino, streso, ribinių situacijų (nuo menkų isterijų iki
psichozių), socialinės adaptacijos ir etc. - labai daug ryšio.
    Be abejo, kada save esi užspaudęs taip, kad iš musės išauga dramblys,
tada nebematai esmės, o vien rūkymą / alkoholizmą / narkotikus / etc. Zo,
daugiau optimizmo, sveiko maisto, įdomaus darbo, kabinančio hobio, gero
sekso!