Tema: Re: Q: uncei
Autorius: Dex
Data: 2009-07-12 15:50:31
atsakysiu tamstos zodziais "uzsi3.14si irodinet" :)

yra zmones, kurie tuo domisi, tuo gyvena, tuo uzsiima. Bendrauju su tokiais.
Viena is zymiausiu tokiu susiburimu yra Romuva.

Jokiu originalu nei maciau, nei noriu matyti, gyvenimo neuzteks visur
pasiekti geriausiu rezultatu. So relax

Del odisejos - irgi ne originala skaitei ;)

Dex