Tema: Re: Q: uncei
Autorius: Dex
Data: 2009-07-12 11:59:18
zinant lietuviu nutautinimo specifika pastaraisiais simtmeciais, kvaila
butu tiketi partines mokyklos istorijos vadoveliais.

Zinau ne viena atveji, kai mociutes vaikams pasakojo istorija. Ne tik
prieskario, bet ir gedimino, kestucio, vytauto, jogailos laikus.

Pasakojimai 99 proc. atitinka.

Neatmetu sugedusio telefono galimybes, bet imho, rimtesniu istorijos
versiju gali pateikti tik rimti istorikai.

Dex