Tema: Re: Q: uncei
Autorius: Dex
Data: 2009-07-12 10:58:17
tai as ta tema jau pamirsau. Is tikro pakeisti jusu uzsisenejusi
poziuri, paremta kazkokiom senom zinio yra mission impossible, tai jau
taip. Obettaciau, man to ir nereikia. Kazkaip uzsidegiau, sulaukes
nesveikos kritikos. Sita manau laikas istaisys. Kaip ir matom, tyrimai
vyksta, rezultatai eina.

As pasilieku prie savo nuomones (tikejimo), ir tikiuosi, kad kazkam (r/o
lankytojams) visgi buvo idomu paskaityti, nors ir nesikiso i diskusija ;)

Dex