Tema: Re: Q: uncei
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-07-12 12:16:28
Deja, reiktų pripažint, kad lietuviai buvo tamsi užguita tauta, valdoma
sulenkėjusiu, surusėjusių valdovų.
 Visa dabartinė civilizacija atėjo pagrinde iš Lenkijos. Su trupučiu vokiškų
ir rusiškų priemaišų. ir dar švedai buvo įsikišę..
Reikia tik džiaugtis, kad lenkai nesugebėjo visiškai suvirškint Lietuvą.
Matyt, nepasidalino su kaimynais. Kur du pešasi, trečias laimi ;)