Tema: Re: Q: uncei
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-07-12 11:13:58
Vistik tai yra prietarai, tikejimas, kad Tu zinai ar nujauti, kad yra kazkas
tokio, ko nezino ir nenutuokia kiti, nepateptieji. Is to isplaukia visokios
samokslu teorijos, susizavejimai egzotishkom religijom, pseudomokslais.
Ne tu pirmas, ne tu paskutinis. pazistu tokiu zmoniu daugiau.
 Gerai, jei tu neturi bent kapralo laipsnio kokioj rimtesnej armijoj, tada
viskas praeis "daugiau-maziau" ..