Tema: Re: Q: uncei
Autorius: Dex
Data: 2009-07-12 11:19:28
Bone Daddy wrote:
 > Vistik tai yra prietarai, tikejimas, kad Tu zinai ar nujauti, kad yra
 > kazkas tokio, ko nezino ir nenutuokia kiti, nepateptieji. Is to
 > isplaukia visokios samokslu teorijos, susizavejimai egzotishkom
 > religijom, pseudomokslais.

sutinku, kad kol neirodyta, tai, mokslo plotmej, galima vadinti prietarais.
Dziugu, kad esu ne mokslininkas, kuriu, paprastai, poziuris buna labai
siauras. Jie daug pasiekia savo tikslioj sirty, taciau visiskai
nesigaudo kituose dalykuose.

As galeciau tau paaiskinti, kodel tai vieniems praeina, kitiems ne. Bet
tai ne viesa diskusija. Suzinotum kai ka naujo ;)

Man, esu tikras, nepraeis. Esu mates (savo akim) per daug, kad massmedia
pakeistu mano poziuri :)

P.S. o kodel pasirinkai sita nika? Ir dar isvertei ji i anglu kalba? ;)

Dex