Tema: Re: alergija ir sunys
Autorius: ALORA
Data: 2010-01-25 16:59:17
Mano sūnui buvo panašiai. Bet aš taip ir padariau. Teko atsisakyti papūgino,
užuolaidų, minkštų neplaunamų baldų, viso skudurinio rojaus, baldų, kuriuose
gali kauptis dulkės, visų augalų. 3 metų vaikiui buvo nustatyta reakcija į
13 alergenų, astma jau buvo kone garantuojama, visa tai buvo patarta daryti
tik tam, kad kuo ilgiau ją nutolinti. Be to, savo nuožiūra dar dukart kasmet
siųsdavau į sanatoriją po 10 dienų (ypač druskų kambariai gerai veikdavo).
Kai paaugo - baseinas, pirtis, kitokios grūdinimo procedūros. 9 metų nebuvo
nustatyta jokios alergijos. Dabar jam 12 metų - sveikas, kaip ridikas,
pirštinės-kepurės-šalikai visai neegzistuoja, į jokias dulkes-šunis-kates
visai nereaguoja ir apskritai sveikas kaip ridikas. Gal ir sutapimas, bet aš
manau, kad pakeitimas turėjo didelės įtakos, todėl dukros kambarį įrengėm
puritoniškai iškart.
Bet, kaip sakei, kiekvienas renkasi savo kelią pats :)