Tema: Re: alergija ir sunys
Autorius: Daiva D.
Data: 2010-01-22 23:44:45
Būna ir tokia alergija, kurią sukelia smulkūs pūkeliai, patenkantys į kvėpavimo takus, tokiu atveju tinka veislės, kurios neturi poplaukio. Jų yra gerokai daugiau - trumpaplaukiai taksai, airių seteriai, taip pat kai kurios veislės, kurios nesišeria dėl specifinės kailio priežiūros, pvz., pudeliai, dauguma šiurkščiaplaukių veislių.
Bet čia nėra taisyklės, kuri tiktų visiems.