Tema: Re: alergija ir sunys
Autorius: ALORA
Data: 2010-01-25 16:06:30
nieko čia teigti ar neigti negalima. alergija labai individualus ir dar
mažai ištirtas dalykas. Todėl gydytoja iš esmės teisi. Neįmanoma sudaryti
"nealergiškų" šunų ar kačių sąrašo, nes, nors yra tam tikrų bendrybių,
kiekvienas į alergenus reaguoja kažkiek savaip.
Visgi laikyti šunį namie, kai vaikas alergiškas "visiems žinduoliams", yra
biškį ekstrymas. Alergijai imuniteto nesusidaro, greičiau atvirkščiai, ji
kaupiasi ir galiausiai pratrūksta