Tema: Re: alergija ir sunys
Autorius: TeVe
Data: 2010-01-22 15:45:21
As dariausi tyrima Grybo g. MD centre. Padare ikvepiamu alergenu tyrima.
Namu dulkem ir katem nustate didele alergija, o tuo tarpu sunims - visiskai
jokios.
Realybeje taip ir yra. Tik tiek, kad nors ir katems rodikliai buvo dideli,
bet is tikruju tai ne nuo visu kaciu man pasireiskia alergijos pozymiai.
Matyt nuo kiekvienos dar priklauso.