Tema: Re: alergija ir sunys
Autorius: ALORA
Data: 2010-01-24 13:06:52
o yra šunų, kurių kailis nesmirda? Nes pastebėjau, kad tai su higiena
nebūtinai susiję, net ir išpuoselėti parodiniai turi kvapą, ypač sušlapę.
Šeimyna vis dažniau kalba, kaip smagu būtų turėti šunį, įtariu, kai tai
kažkokia paruošiamoji fazė :) Tad kol dar "siurprizas" nepadarytas, gal
reiktų ir man savo trigrašį įkišti. Su amžinu šuns lindimu bučiuotis ir
plėšyti pėdkelnes gal susigyvenčiau, bet su kvapu nelabai :)