Tema: Re: alergija ir sunys
Autorius: saule
Data: 2010-01-25 16:23:54
na taip tu teisi , cia labai individualu, ir kiekvieno atveju gali but vis
kitaip, tiesiog parasiau savo patirti.
o musu atveju neatsisakem suns del to , nes ji alergiska ne tik zinduoliams
bet ir visiems zydintiems pavarasi vasara rudeni augalams , dulkems,
medziui, lateksui ir t.t. , tai jei laikytis alergologes siulymu , mano
vaika reiktu izoliuoti i akmenini kambari be langu su akmenine lova niekur
neisleist ir tik ora ventiliuot, bet tai manau neiseitis. Mes einame kitu
keliu.