Tema: Re: Del progrmavimo aplinkos pasirinkimo
Autorius: If
Data: 2011-02-28 11:00:48
Kaip ta geruma paziuresi. Kad programa dirbtu be didesnio tolimesnio
palaikymo, yra labai nenaudinga paciam kurejui, ar kureju grupei, kai visi
kiti priesingu geriu ipatingai linke manipuliuoti. Pvz kokia nors imone.
Sedi programeriai, web projektelius privacioms istaigelem chalturina.
Skambutis, reikia tokiu ir tokiu duomenu, uz toki ir toki laikotarpi, tokia
ir tokia forma. Ir kol toks projektelis sukasi, jis visada nuo to asmenes,
su tomis ataskaitomis yra priklausomas. O jei ateina kas nors, ir palieka
savo darbus, kad bet kas ataskaitas gali daryti, jis tampa panasus i darbini
jauti, kuo daugiau jis tempia, tuo daugiau jam krauna. Nes tai kas padaryta,
ten pagalbos nebereikia. Kol galu gale ji nusauna. Nes toks jautis visada
ateiti maziausiai reikalingas. Komercines IT kompanijos elgiasi analogiskai.
Jei vartotojai per nelyg nesigaudo, ju bazes uzrakintos, ir juokinga kai
vartotojas net nezino, kur randasi jo firmos duomenu bazes, kas jas
kopijuoja, visa jo finansini gerbuvi valdo kazkokia IT kompanija. O pasiekti
mano galva sunkiausia per vieninga duomenu struktura,  nei kiek paciu
Analitiniu programu rasyma. Jei duomenu  struktura vieninga, virsunele kaip
ir savaime uzsideda nesunkiai, per parametrus, gali vartyti Group By, arba
OLAP cubus
OLAP juk nesunkiai klientines programos rasosi taip pat, bet kai nera ka
uzkrauti ten, tai kitas klausimas.

Tai nesupratau klausimo, ar is technines puses kaip pasiekti, kai atrodo
viskas aisku, reikia siekti. Ar is zmogiskos - socialines puses. Pastaroji
sunkiausiai ikandama.

.. Nera strukturos, nera nieko. Kazkaip atrodo yra kaip ir visas toks
mokslas. Reliacines duomenu bazes.