Tema: Re: Del progrmavimo aplinkos pasirinkimo
Autorius: If
Data: 2011-02-24 16:38:32
Sintaksiu skirtumai is ties nedideli ir teoriskai greiati ismokstami. Bet
mano praktika sako, naudojant man kelias sintakses, jos pradeda tarp save
makalotis. Spausdinimo greitis suleteja, kalidu tikimybe taip pat.
 VB man asmeniskai reikalingas, tam kad:
1 Turiu asmeninio nemazai kodo is VS6. Konvertuojant ji i 2003, klaidu
nemazai automatas daro, debuginti uzima laiko, o geriausia jiems ta aplinka,
kurioje kurta, tai prisireikia daznai kai ka pataisyti ar pakoreguoti.
2 Dar visgi sutinkama tinkluose NT klientiniu kompiuteriu be Frameworko.
beje jie pakankamai stabiliai dirba, tai joms tik VS6 klientinius galus gali
pasiulyti.

Todel nematau prasmes naudoti dvi sintakses vienu metu, vien tam kad itikti
Lietuvisku bobuciu pasakom. O kas liecia C#, tas tiesa, jis populiaresnis
Lietuviskoje padangeje, bet kiek susiduriau, pagal viska vienas kitas
sharpistas apskritai suvokia, CLR prigimti. Susidaro ispudis, kad imoneje
kaip pasodina uz stakliu, spausdina pagal nurodyta schemute, o kas, kaip
kame, labai nesuka galvos. Nes lygina tos pacios CLR sinatkses, taip, lyg
lygintu, kokio priestvaninio zaidybinio kompiuterio Dos Basic su C.