Tema: Re: Del progrmavimo aplinkos pasirinkimo
Autorius: Donatas
Data: 2011-02-23 13:08:32
Imciau ir pats Java, bet norisi kazko labiau specializuotu darbui su
duomeninims, kur butu kuo parankiau ir paprasciau kurti formas ir
ataskaitas. Suprantu, kad su bet kokia aplinka galima pasiekti ta pati
rezultata, bet klausimas darbo laike ir terlioneje su smulkmenomis.

P.S. Kai kuriu konkreciam tikslui taikyta programa naudoju C , su ja viskas
aisku , bet kai reikia daug  duomenu isvedimo - ivedimo formu ,tai suvaldyti
su standartiniais irankiais atrodo sudetinga ... matyt islepes esu :)

--
Donatas