Tema: Re: Del progrmavimo aplinkos pasirinkimo
Autorius: If
Data: 2011-02-27 14:16:15
Man asmeniskai kuriant vienokia ar kitokia programine iranga buna sekantys
skirtingi etapai:

1 Logine dalis, kai tiesiog destosi busima logine programos schema.
2 Spausdinimas, daznai is ties buna nemazai kodo, kuris eina dideliais
kiekiais, ir spausdinimo greitis, arba tiesiog sintaksiu maisymasis turi
itakos. Tiesiog elementarus & ar // , ciklai, tiesiog man geriausiai kai jie
viena sintakse.
3 Techniniai nesklandumai, kaip as vadinu STOPAI, kai tiesiog kazkas
neveikia, kaip turetu veikti, ar nezinai kaip padaryti, kad gerai veiktu.
Tiesiog keliu eiluciu teisingo parasymo paieska. Prasideda googlinimai, man
tokie sunkiausi ir labiausiai varginantys.
Yra  buve kad, menesius esu ieskojes teisingo techninio sprendimo, o ji
parodyti uztenka keliu minuciu ir is logines, puses nieko sudetingo nera.
4. Sudetingi loginiai algoritmai. Dazniausiai su tokiais susiduriu arba
rasydamas dinamines sudetingesnes sudetines SQL uzklausas, arba
"suvarinedamas" ne tik isbarstytas, bet ir visa kaip prisiukslintas
vartotoju lentas i bendra struktura. Paskutinis darbas reikalauja itemto ir
loginio mastymo, ir demesio ir kartais kodo apimtimi virsija pacia programa,
yra buve net kelis kart. Turiu galvoje duomenu "suvarinejima" is
issibarsciusiu strukturu.
5. Debuginimas. Man nemalonus reikalus, kartais tam panaudoju energingus ir
bet kaip megstancius viska maigyti vartotojus, per juos greiciausiai islenda
programos nesklandumai.
6. Duomenu ivedimo etapas. Etapas per kuri lauk visko. Jei programa parasyta
taip, kad svarbiausia duomenu bendra ir vieninga, struktura ir kad klaidu
butent joje nebutu, paprastai duomenu ivedinetojai yra nuskriausti, ir
programa nelekia vejais. Tai vadinamas palaikymo etapas, bendravimas,
aiskinimasis, nusiaiskinimas, ir daznai nieko bendro nei su IT nei su bet
kokia sintakse neturintis etapas. Bet susilaukiantis labai dideliu
"vertintoju" itakos. Daugelis pataikauja siam etapui, nusizengdami
paskutiniam.
7 Visas grozis, atsiskleidimas ir pries vartotojus, ir pries pati save, ir
is ties ivertinimas visu praeitu etapu, kur reikalingos ir technines zinios,
ir daznai nemazai mastymo, ir itampos, visos sios piramines virsune,
ANALITINES programos. Sioje vietoje, daugeli atveju matau marijos zemeleleje
dideli stopa. Vadinama reportu masturbacija vykstancia daznai per pacius
programines irangos kurejus. Kai palaikymas tesiasi amzinybe. Aisku tai
saugu ir patogu ivelti i priklausomybe savo produkta nuo savo asmenio,
komandos, IT imones, bet tokiu atveju pirmi punktai netenka esme. Viska
vainikuoja ne 7 o 6, punktas, nes itikus, pasitelkiant marijos zemes
teisines sistemos, pazinciu, moralinio ar seksualinio itikimo spragas,
toliau ant 7 punkto galima vaziuoti, kaip ant septinto medinio rato, visa
amzinybe, kol sukasi IT projektas. Mano galva tai nera teisinga, Vartotojas
Analitinius duomenis turi gauti bet kokius, o ne juos uzsakydamas, kartais
maldaudamas.

Surasiau tokia daugiakalbe esme tam, kad praeidamas skirtingus siuos etapus,
skirtingai jauciuosi ir skirtinga darbine itampa. Tai kur cia arkliu
lenktynes kur ne nezinau. I laiko remus daugeliui IT dirbanciu sunku
isikakti, o juo labiau juos prognozuoti. Bet vienokiuose
ar kitokiuose etapuose man kelios sintakses maisoi. Beje galima labai
greitai mokytis programavimo kalbu ir sunkiai delioti pacias programas. Ir
atvirksciai. :)