Tema: Re: Del progrmavimo aplinkos pasirinkimo
Autorius: Donatas
Data: 2011-02-24 13:53:20
Aciu uz pamastyma JDM , visada buvai vienas is daugiausiai ir protingiausiai
besireiskiantis sioje konferencijoje :). Pradedu tobulinimosi procesa , nors
dar nenusprendziau per vakara vb.net  (sis variantas paprastesnis pasirode
man :) ar c# . O del tobulejimo, tai turiu tiek sriciu (tokia specifika),
kad turiu tuobuleti keliomis kryptimis, ir programuotoju tikrai saves labai
geru nelaikau , kai reikia darau, palaikau , gaunu pinigus, bet tai ne
pragyvenimo saltinis.  Bet maza kas, gal kada programavimas taps pagrindinis
saltinis ir tada jau bus svarbu ka moku ...

--
Donatas