Tema: Re: Del progrmavimo aplinkos pasirinkimo
Autorius: Donatas
Data: 2011-02-24 17:09:01
Turbut kaip ir daugeliui man patinka programavime kuryba: gauni nauja
uzduoti (dabar vadinami Projektais :) ir mastai: kokia bus DB struktura,
tobulini sasajos patoguma. Blogiausia (neidomiausia) vieta isbaigimas ir
palaikymas, kai padarius darba prasideda, o kaip ta ataskaita gauti , kodel
nera tokio laukelio , ir tada pradedi pritempineti, kas nera gera praktika ,
bet jei programa kuriama vienam klientui ir jis daznai neviska zino.
Siuo atveju Access man patiko , jei yra ne Runtime gali greitai viska
pakeisti, o kai yra kompiliuojama programa jau programa ir del vieno
kablelio turi taisyti tik darbiniame kompiuteryje.
Gal kazko nezinau ?
Man asmeniskai programavimas yra idomus, bet itariu taip pat islystu jei tai
butu 8/5/265 :)

--
Donatas