Tema: Re: Del progrmavimo aplinkos pasirinkimo
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-02-25 13:36:12
2011.02.23 13:08, Donatas rašė:
> Imciau ir pats Java, bet norisi kazko labiau specializuotu darbui su
> duomeninims, kur butu kuo parankiau ir paprasciau kurti formas ir
> ataskaitas. Suprantu, kad su bet kokia aplinka galima pasiekti ta pati
> rezultata, bet klausimas darbo laike ir terlioneje su smulkmenomis.
>
> P.S. Kai kuriu konkreciam tikslui taikyta programa naudoju C , su ja viskas
> aisku , bet kai reikia daug  duomenu isvedimo - ivedimo formu ,tai suvaldyti
> su standartiniais irankiais atrodo sudetinga ... matyt islepes esu :)

Jei klausimą formuoji kaip 1995-ais, tai ir atsakymą gausi kaip
1995-ais. Nebuužtenka Access, imk Oracle Forms. Labai greitai ir
patogiai iškepsi formas ir ataskaitas, ir interfeisas bus super, jei
lyginsi su 1995-ųjų alternatyvom.

Jei klausimą formuoji 2011-iems, teks paskaityt apie trijų lygių
architektūrą, UI framework'us, MVC šabloną, ORM framework'us, usability.
Tada paprojektuot "veiklos" objektus, paprojektuot UI, paprojektuot db.
Paprojektuot sąsają tarp UI ir veiklos objektų (MVC), paprojektuot
sąsają tarp veiklos objektų ir db (ORM).
Aišku, viskam yra frameworkai, bet esmė pačioj paradigmoj. Ar tu darai
tai, ką gali framework'as/įrankis/kalba, ar tu darai tai, ką tau reikia
daryt, framework'as tik įrankis?

O dėl klausimo "darbo laike ir terlionėje su smulkmenomis" -

Programuotojo darbo laike?
Kliento darbo laike?
Programuotojo darbo laike kol suprogramuosi pirmą versiją ir klientas
nuspręs ja naudotis?
Programuotojo darbo laike vėliau, kai reiks prijungt papildomas
funkcijas? Integruot su kitom sistemom? Pritaikyt naujai javos, windowsų
ar HTML standarto versijai?

M.