Tema: Re: Siuka blet nebuvo mesos jam nx
Autorius: Audrys
Data: 2017-10-05 22:40:04
klumpiai daunai mano kad isliks branduoliniam konflikte ......
ziurek, kad neisgaruotum nuo netaiklaus amerikosu smugio per kaliningrada.

"tomasz"  wrote in message news:or60d7$7gb$1@trimpas.omnitel.net...

siap tu tupas, nx ant musu uztaisus metyt?
artimasis uzusienis siaip ar taip, gali debeseli atgal atnest.
ant berlyno gal, bet ir tai ner prsmes.
ant amerikosu taip, bet bbz ar daug iki ten daskristu.

--

t.