Tema: Re: Siuka blet nebuvo mesos jam nx
Autorius: Audrys
Data: 2017-10-05 22:37:43
delfis - solidus mokslinis saltinis :D

"Tomas"  wrote in message news:or603f$78u$1@trimpas.omnitel.net...

Remiuosi lietuvishku straipsniu apie mokslininku skaiciavimus, pasidomek ir
tu, shtai:
Iš viso, mokslininkų skaičiavimais, atsižvelgus ir į prarastą natūralų
gyventojų prieaugį, 1940–1958 metais Lietuva neteko maždaug 1 mln. 100
tūkst. gyventojų.
Skaitykite daugiau:
https://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/jei-ne-okupacijos-lietuva-turetu-5-mln-gyventoju.d?id=13516063
Genocido tyrimo centru ash pasitikiu, na bet ten... ne mokslininkai vis del
to.