Tema: Re: Siuka blet nebuvo mesos jam nx
Autorius: Audrys
Data: 2017-10-05 16:38:30
tremty zuvo ~36000

"Gintas"  wrote in message news:or5c9t$ntd$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek Lietuvos gyventojų iš viso buvo ištremta arba įkalinta? Lietuvos
gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centro duomenimis, 1940–1953 m.
laikotarpiu iš Lietuvos buvo ištremta 131 600 žmonių.

Skaitykite daugiau:
https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/lietuvos-gyventoju-tremimai-i-sibira-svarbiausi-faktai-56-641573

P.S Istremtas-tai nenuzudytas. Zuvo daug tremtyje, bet dalis ir isliko, liko
ten gyvent, dalis sugrizo i Lietuva. Tuo tarpu i krosnis naciu deka
nukeliave pilieciai-is jos jau nebegrizo.

Tad dar syki pasiteirausiu: kuom geresni vokieciai-okupantai, per penkeris
metus iszude 200 tukst Lietuvos pilieciu uz ruskius, per 13m istremusius 131
tukst zmoniu is Lietuvos?