Tema: Re: Siuka blet nebuvo mesos jam nx
Autorius: Tomas
Data: 2017-10-05 15:09:39
Naciai vare i konclagerius ne Lietuvos piliecius zhydus, o aplamai visus zhydus, visu pirma Vokietijos piliecius zhydus.
Jie dabar turetu pykt vieni ant kitu uzh tai, ane?
p.s. Lietuva atstate lietuviai, o teritorijas vis plest tai cia jusu - vatiniu prioritetas. Kai pradejo priesh 500 metu, tai vis neatsigauna, neandartalieciai. Nu turit jus tos teritorijos, ale kaip sedejot shude taip ir toliau sedit. Su viduramzhiu paniatkem - teritoooorija.