Tema: Re: Siuka blet nebuvo mesos jam nx
Autorius: Tomas
Data: 2017-10-05 22:18:08
p.s. Pasitikiu ir holokausto tyrimo centru, juolab jis yra labai suinteresuotas atskleist nusikaltelius ir nusikaltimus.
Bet.... kaip cia suprast? Zhydshaudzhiu sako, kad buvo 100. Pateikia tik keliolika. Tai kodel sako 100, kodel ne 1 mln.? Tai kur kiti? Keliolika asmenu nuzhude apie 200 tukst. Lietuvos pilieciu? Svelniai tariant, nelabai itiketinas santykis.