Tema: Re: Siuka blet nebuvo mesos jam nx
Autorius: Audrys
Data: 2017-10-05 19:46:09
teisingai butu buve prijung klaipeda prie kaliningrado, o vilniu prie
baltarusijos. Nes juos is vokieciu atsieme  rusai, o ne klumpiai.

"Tomas"  wrote in message news:or5g1a$r3c$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu laikome, kad hitlerio veiksmai buvo neteiseti, tai ir klaipedos
atemimas buvo neteisetas.
Jeigu laikome, kas stalinas buvo nusikaltelis, tai man px, kapojosi jis su
hitleriu ar ne - du banditai ir tiek. Be to, jis ne lietuvai atidave, o
pasiglemzhe sau, kartu su lietuva. Turiu buti dekingas? Eina jie nx.