Tema: Re: Siuka blet nebuvo mesos jam nx
Autorius: Audrys
Data: 2017-10-05 20:41:07
po tokio bandymu klumpes tiesiog isgaruotu, europos irgi nedaug liktu, taigi
taip, nato prasmes nebebutu.

"Tomas"  wrote in message news:or5q21$2mj$1@trimpas.omnitel.net...

Teisingai butu pora branduoliniu uzhtaisu i maskvos centra.
NATO kaipo gynybinio aljanso prasme dingtu, galima butu ishsivaiksciot ir
sutaupyt tuos 2%, taip reikalingus pensininkams. Vatiniai prasiblaivytu,
taptu pacifistais (kaip japonai po WWII), ir gal net ishmoktu gaminti kazka
daugiau, nei shpizhiniai radiatoriai. Kurilai, karelija, prusija, krymas,
rytu ukrainos "vietiniai" griztu i savo vietas ir visi butu laimingi. Ash
laisvalaikiu galeciau uzhsiimt meniniais perfomancais, nelabsas - poezija, o
tau audry nebereiketu dirbt etatiniu kremliaus chlienasosu. Galetum paimt
zhagres rankenas i rankas ir padaryt kazka naudingo - uzhaugint duona, arba
kokius nors burokus.