Tema: Re: Represiju baime?
Autorius: svyt
Data: 2017-01-03 09:29:25
Demokratija yra daugumos diktatura. Ne mazumos, dazniausiai
 diktatoriaus ir co, kaip diktatoriskose salyse. Anarchija yra kai
 kiekvienas daro ka nori. Gyveni lietuvoj, privalai laikytis
 lietuviu sugalvotu istatymu ir taisykliu.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/