Tema: Re: Represiju baime?
Autorius: Trolis
Data: 2016-12-29 14:30:52
2016-12-29 13:44, Linas Petkevičius rašė:

> A)Zmones realiai bijo, kad uz ju nuomone, nesutampancia su kitų, juos
> gali nubausti kazkokiu budu - is newsu kas primush ar per valdiskus
> namus kokios problemos, gal dar kazkas.
> B)Zmones, kurie yra antros nuomones atstovai is vidaus kitokie -
> slapukai, nelinke bendrauti su realiais zmonemis, juos pilnai tenkina
> virtualus pasaulis ir realybe nemalabi juos domina.
> C)Kita

Manau, kad žmonės bijo diskomforto ir dalykų, kurie gali atsitikti dėl
jų minčių. Pvz minėtu politinių pažiūrų klausimu, tai jie bijo tapti
atstumtaisiais, visuomenės priešais ir t.t., nes sudaromas įspūdis, kad
tai yra vos ne antiįstatymiškas požiūris, nusikaltimas ir t.t.

Bet šios pažiūros visiškai nėra skirtingos nuo kitų:
Religinės pažiūros relginės visuomenės kontekste,
Politinės pažiūros;
Pažiūros apie vadovavimą;
Vaikų auklėjimą;
Šeimos santykius;
Materialistinius dalykus ir t.t.

Kuo skirtumas tarp priešingų nuomonių grupių mažesnis, tuo nuomonės yra
drąsesnės ir tuo mažiau jautiesi atskalūnas, išsišokėlis ir t.t. Ir kuo
skirtumas yra didesnis, tuo daugiau diskomforto, pasmerkimo gausi.

O žmonės yra bendruomeninės būtybės ir sunku mums būti atskalūnais,
priešais. Kita vertus kiti žmonės automatiškai į tokius žiūri kaip į
priešus, juos smerkia ir t.t. Gaunasi didelė priešprieša, kuri yra ne
tik stimuliuojama pačių pažiūrų, bet dar ir to fakto, kad priešingo
žmogaus nepopuliaros pažiūros atrodo kaip puolimas prieš mus pačius,
mūsų vertybių sistemą ir tai, kas mums atrodo "šventa".

Taigi išsakyti savo mintis kai esi "gausiai nepopuliarus" reikia daug
daugiau jėgų, gebėjimo atsispirti neigiamoms emocijoms ir "muštis",
arogancijos, narciztiškumo ar egoistiškumo ar pnš.

Man tai įdomesnis klausimas yra: "kokie įvykiai ir aplinkybės formuoja
nepopuliarias pažiūras".

Beje aš taip manau ir aš esu vienas iš tų, kuriam dėl "tradiciškai
įprastų" PRIMESTŲ dalykų tenka patekti į nemalonias situacijas ir ginti
savo pociziją. Ypač todėl, kad žmonės populiariąsias pozicijas užima
negalvodami, nes tai populiaru ar užprogramuojama, o aš savąsias
išswikeliu dėl savo pažiūrų, filosofijos ir pnš.