Tema: Re: Represiju baime?
Autorius: Audrys
Data: 2016-12-30 19:22:48
pvz tavo ir kitu "provakarietiskai" isnarintais smegenais pezalai sautampa
zodis zodin. bet man rodos jus tik genetiskai vienodi durniai.

"Tomas"  wrote in message news:o4629n$vcm$1@trimpas.omnitel.net...

Per daug sutapimu. Kokio ginto pezalai sutampa zhodis zhodin su vatniku ish
kitu lietuvishku bei uzhsienio shaltiniu pezalais, neretai sutampa ir
parashymo laikas, dienom bei valandom. Vienoda trida, platinama
centralizuotai. Moka ar nemoka - neesme, gali buti ir idejinis durnius, bet
jis visvien yra valdomas. Tuo tarpu nelabsas - saviveiklininkas, va jis
kartais gal ir savo pamastymus postina.