Tema: Re: Represiju baime?
Autorius: Juozas K.
Data: 2016-12-29 18:29:38
"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message
news:o43cfq$vuv$1@trimpas.omnitel.net...
> Netingejai tiek rasyt, pats su savimi diskutuodamas?

cia tai jau prigavai, pripazistu, kartais skiriu siek tiek laiko
vladziku-troliu elgsenos ypatumu tyrimams, grynai moksliniais tikslais, toks
jau esu

ir zinau zinau, remiantis vieno vladziko pamokymais, juos tikriausiai irgi
uzdrausta daryt kol yra savu problemu lietuvoje, na bet zinai, kartais
neatsilaikau pries smalsuma, kas is musu nera suvalges vienu kitu saldainiu
daugiau?

mes abu tokie nepatingintys pasirasinet, turim kazka bendro