Tema: Re: Represiju baime?
Autorius: Audrys
Data: 2016-12-29 20:55:33
uztenka tik nedemonstruot. Tuo labiau, kad daugumai ta politika isvis px.
Gyvenime tokiu debilu kaip o.politics schizai tipo signalizacija, spakainas,
bonedaddy sutikt neteko. Kaip rar - teko viena matyt, bet tas tik juoka
visiems kele.

Bet visiskai nenustebsiu, kad ateisim iki to, kad uz paziuras sodins. Varniu
konclageris gi buvo .......

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Gal klystu, bet turbut darbe esi priverstas elgtis atvirksciai - kadangi ten
tave visi pazista, turi slepti savo politines paziuras. Tai irgi tam tikros
rusies bunkeris - tik ne fizinis.

"Audrys"  wrote in message news:o43kud$36s$1@trimpas.omnitel.net...

"taip" - tai tikrai manai kad as bunkery?!?!

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Taip - ir tos temos kontekste as nematau prasmes, kuo man butu geriau, jeigu
slepciau savo tapatybe. Man tik kilo klausimas, ar cia yra tokiu, kurie tai
daro todel, kad bijo nukenteti del savo politiniu paziuru (bet jau viena is
priezasciu).

"Audrys"  wrote in message news:o43kf2$32a$1@trimpas.omnitel.net...

tai tu nori pasakyt manai, kad as uzsisifraves bunkeryje ir net I darba
nevaikstau? prie ko cia tas tapatybes ispletimas iki viso gyvenimo, o ne tik
vienos debiliskos o.politics remu, apie ka mano supratimu ir buvo tema?