Tema: Re: Represiju baime?
Autorius: Trolis
Data: 2016-12-29 14:51:36
2016-12-29 14:41, Gadaminas rašė:
> jo jo... labai populiaru buvo kai gyvuliniuose vagonuose veze i sibira. Ten
> buvo labai didelis pliuralizmas ir daug kas palaike stalino politika. Tikrai
> cia daug atspalviu buvo tada. Man juokingi tokie zmones kurie zmogzudyje
> iesko atspalviu. Yra dalyku, kai atspalviu nera ir buti negali. kai kam
> atrodo, kad cia verta trolinti ir ieskoti "gerumu" mat kitur yra ar buvo dar
> blogiau :)

Atsakiau kdoėl žmonės gali neginti viešai savo pozicijos, ne tik
politiniame ir nepopuliariame kontekste. Bet šiais laikais už politinias
pažiūras, Lietuvoje kaip ir nebaudžia. O tamstos minėtu pavyzdžiu tai
buvo visai kita situacija ir aplinkybės- natūralu, kad žmonės slapstėsi
dėl represijų.

O žmogžudžiai tikrai turi irgi atspalvių:
Neatsargumas;
Tyčinis nusikaltimas;
Kontrolės praradimas pvz besiginant ar konflikto metu;
neapykanta dėl kitokių pažiūrų, pvz per pilietinius ar kitokius karus
ir t.t.