Tema: Re: Represiju baime?
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-12-29 14:41:47
jo jo... labai populiaru buvo kai gyvuliniuose vagonuose veze i sibira. Ten
buvo labai didelis pliuralizmas ir daug kas palaike stalino politika. Tikrai
cia daug atspalviu buvo tada. Man juokingi tokie zmones kurie zmogzudyje
iesko atspalviu. Yra dalyku, kai atspalviu nera ir buti negali. kai kam
atrodo, kad cia verta trolinti ir ieskoti "gerumu" mat kitur yra ar buvo dar
blogiau :)

"Trolis" <Trolis@misk.as> parašė naujienų
pranešime:o42vls$p1q$1@trimpas.omnitel.net...