Tema: Re: Ko čia japonai taip sukruto?
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-11-29 08:15:40
tai jo... Nesamone yra ta, kad patys prasem ir "istojom"... Tai tamstai tos
nesamones budingos istisai. Tai kaip dogma. O dogma yra dogma. Ji reikalinga
tik sau irodyti savo beprotyste... Simtus kartu aptarta ta istorija, bet
pats kaip kvailelis varai savo... Tik nepasikeisk :)

"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:o0s2l7$lgt$1@trimpas.omnitel.net...