Tema: Re: Ko čia japonai taip sukruto?
Autorius: Gintas
Data: 2016-11-20 15:14:56
Is tavo nurodyto linko:

Cit:" 1940 07 14-15 išrinktas Seimas iš 79 atstovų, tarp kurių 38 LKP nariai ir 41 nepartinis. "

Vadinasi nepartiniu buvo daugiau? Komunistai neturėjo daugumos, jie negalėjo muzikos uzsakyt. Ir seimunai  buvo isrinkti?  Tad ko burbuliuot vėliau, jeigu tokius seimo nerius isrinko?

Tai gal koki syki imsit savo galva mastyt, pries linkus dedami? :))))