Tema: Re: Ko čia japonai taip sukruto?
Autorius: Audrys
Data: 2016-11-22 13:55:25
nenori  pasiaiskint univere uz savo atvirai fashistinius pasisakymus is
darbinio kompo?

"RaR"  wrote in message news:o115k9$20v$1@trimpas.omnitel.net...

Tėvas pasakojo kaip tie azijatai užėjo - gal pusė tik batus turėjo,
nesiprausę, smirdantys, alkani. Pastoviai vogdavo ir plėšikaudavo. Koks
buvo kontrastas su užėjusiais vokiečiais - tvarkingi, pasitempę, vaikams
šokoladus dalindavo.

Pats irgi esi susmirdęs kacapas, disponuojantis rudimentiniu intelektu.
laikas bėga, o tautos nesikeičia.