Tema: Re: Ko čia japonai taip sukruto?
Autorius: Gintas
Data: 2016-11-20 15:02:44
 Pasirinkimas Lietuvos vyriausybei buvo toks: 1) arba ji pasirašo sovietų reikalaujamą savitarpio pagalbos sutartį, duodančią Sovietų Sąjungai teisę laikyti tam tikrose Lietuvos teritorijos vietovėse sutarto kiekio įgulas ir atgauna Vilnių su Vilniaus krašto teritorijos dalimi; 2) arba tos sutarties nepasirašo ir tada neatgauna Vilniaus ir sueina į pražūtingą konfliktą su Sovietų Sąjunga.
https://lt.wikipedia.org/wiki/Antrojo_pasaulinio_karo_prad%C5%BEia_ir_Lietuvos_nepriklausomyb%C4%97s_praradimas
Kodėl teigi, kad neprasė? Atgavo Vilniu, dziugavo baisiausiai . Be kovos, be rizikos , be kariskių mirčių. Nieko keisto, kad mainais rusai už tokią paslauga papraše leidimo dislokuot igulas. Vistik, Vilniu atgaut uz dyką, tai ne bulkute gaut.  O juk vokiečiai siulė, eit ir pastiems atimt is lenku ta Vilniu. Pabijojo lietuviai, tad ir susimokėjo leidimu rusams.