Tema: Re: Ko čia japonai taip sukruto?
Autorius: Audrys
Data: 2016-11-22 19:18:25
Ne tavo ozhio ir asiles kraujomaisos vaisiaus reikalas.
Ir dvoki ant teritorijos tai tik tu ir tavco gimine.

"RaR"  wrote in message news:o11lub$c9l$1@trimpas.omnitel.net...

Tokius triedalus kaip tu išgaudžius, tai ir armijos nereiks naudoti.
Džiaukis, kad tau Lietuvoj gyvent leidžia ir nešik ant jos, o tai mūsų
kantrybė irgi turi ribas. Jeigu labiau patinka kacapyno poniatkės, tai
ir varyk ten, mažiau čia smirdės.