Tema: Re: Ko čia japonai taip sukruto?
Autorius: Audrys
Data: 2016-11-22 13:53:46
reziumuojam: traktuoji kaip tau patogu. kai klaipedoj imitavo sukjilima -
buvo teiseta, nes patogu. kai jav isiverze I iraka - buvo teiseta nes
patogu.

o jau tiket pasakom, kaip stipresnis gina silpnesni - tai debilu dalia.

"RaR"  wrote in message news:o11560$1oq$1@trimpas.omnitel.net...

Reziumuojam - teisus tas kas stipresnis? Tokia tavo pozicija visiškai
atitinka Putino poziciją. Jis norėtų kad toks principas ir galiotų. Bėda
ta, kad yra stipresnių už jį. Jis, aišku, stipresnių dalintis nenori,
nori dalintis silpnesnius, tik bėda, kad tas dar stipresnis gali užstoti
tą silpnesnį ir duoti tau į kaulus. Taigi, reikia kažkaip padaryti, kad
tas stipresnis negintų silpnesniųjų. O galbūt negintų, jeigu silpnesnis
su tais stipresniais nebūtų kažkokiose sąjungose. Netgi praktiškai
pabandė tai padaryti - kol kas veikia.

Taigi, jūsų, putiniškų rusų trolių tikslas ir yra burnoti kaip blogai
tie NATO ir ES, kad reikia "tikros nepriklausomybės". Tik bėda ta, kad
jūs taip spinduliuojate neapykanta Lietuvai ir lietuviams, jog
nesugebate to užmaskuoti, todėl savo bjauriais trolinimais normaliems
lietuviams tik sukeliate panieką ir neapykantą.