Tema: Re: 4G
Autorius: Audrys
Data: 2016-11-20 19:12:04
uz es balsavo ~57% rinkeju. nelabai ir didele dauguma. o dabar ir tiek
nesurinktum.

"RaR"  wrote in message news:o0s7tr$nd5$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu tu įstojimą į ES, už kurį nubalsavo Lietuvos gyventojai, vadini
nepriklausomybės praradimu, gali vadinti. Man toks "nepriklausomybės
praradimas", kaip ir daugeliui Lietuvos gyventojų, patinka. O jeigu
nepriklausomybę bandytų atimti rusai, ir aš, ir, nė kiek neabejoju,
didelė Lietuvos gyventojų dalis, kovotų su ginklu rankoje.