Tema: Re: 4G
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-11-15 08:59:41
kas siandien geriau gyvena-tas ir laimejo kara. Svarbiausia-galutinis
rezultatas:) Komunistine-prievartine diktatura, nomenklatura suzlugde uki,
politika, ispjove zmones ir liko prie suskilusios geldos. o
vokietiaj -klesti. Tai kas tada laimejo kara? Kvailas rusas issiveze vokiska
technika, stakles, gamyklas ir jomis dirba kai kur iki siol. Vokietija
laisvai kure, vystesi, kilo, atsistate. Nera laisves-nera ekonomikos, nera
geroves. Vien BMW, WV, AUDI, MERSEDES kai ka sako... O ziguli, volga, ka
rodo? :))Rusija smuko, smunka ir smuks toliau. Tai nacija pasmerkta zlugti,
nes kaip sake soldzenycinas: "ja podozrevaju cto ruskije delali revoliuciju
ctob menshe rabotatj"... Jau vie ruso zodziai rabotatj i rab turi ta pacia
sakni. Tai daug pasako.

"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:o0d0us$k1a$1@trimpas.omnitel.net...