Tema: Re: 4G
Autorius: Audrys
Data: 2016-11-19 18:24:13
nesulauke, padugnes, ir labai gerai.
beje, "kovojo" ar lauke?

"RaR"  wrote in message news:o0pp9f$1aa$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi jau išdėsčiau, kad praktiškai visais atžvilgiais Lietuvai geriau
būti Vakarų šalių bendrijoje, o ne Rytų. O dar prisiminus istoriją...
Ruso nė už ką nebenorime. O Lietuvos partizanas labai apsidžiaugtų
pamatęs NATO kareivius ir jų techniką Lietuvoje. Juk jie laukė, bet taip
ir nesulaukė, kad ateis amerikonas ir nuo ruso išvaduos.