Tema: Re: 4G
Autorius: Audrys
Data: 2016-11-18 14:07:06
issitustinai? na kaip vilniaus universiteto tipo mokslinykui tai skystai
trystelejai.
buvai pabliaut prie vyriausybes kad mazai moka?

"RaR"  wrote in message news:o0mp1g$cl$1@trimpas.omnitel.net...

Kai tavo galvoje makalynė, tai tau viskas nerišlu. Nieko nuostabaus. O
už durnius tau kai kas ne tik į snukį gali duoti (kaip kadaise Valatkai
už tą patį seimo vidury) bet ir kai ką rimčiau padaryti. Esi išgama,
okupantų panaudotas tualetinis popierius.