Tema: Re: Alternatyvos
Autorius: Caponi
Data: 2015-02-03 21:39:57
"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:mar442$22j$1@trimpas.omnitel.net...
On 2015-02-03 19:13, monaxas wrote:

> tai vis tiek lieka neaišku, kodėl tada rusų, o ne lenkų? Jei jau mokaisi kaimynų kalbą, tai
> mokykis tų, kurių didžiausia tautinė mažuma gyvena tavo valstybėje. IMHO.

Tai tik mano patirtim pagristas faktas, bet as neatsimenu nei vieno atvejo savo gyvenime, kai man
realiai butu prisireike lenku kalbos. Tuo tarpu rusu pravercia vos ne kas diena - tiek tam tikros
informacijos IT tematika paieskai (cia jau tikrai rusiski resursai turi privaluma pries lenkiskus, o
isimtinais atvejais pakanka ir google transleito), tiek darbui su rusakalbiais klientais ir ju
technika (reikejo ar nereikejo jiem per tuos 25 metus ismokt lietuviskai cia jau kitas klausimas,
bet kadangi as ne koks lituanistas ir neturiu jokio intereso uzsiimt propagandom, tai man paprasciau
ir palankiau paimt ju pinigus, nei pasiust "ja neponimat po ruski"). Taip kad eilini karta, bent
mano atveju, "daugumos kalbanciuju" (cia jei tikrai lenkakalbiu Lietuvoj daugiau nei rusakalbiu,
niekad tuo nesidomejau) argumentas visiskai nepasiteisina.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/