Tema: Re: Alternatyvos
Autorius: Caponi
Data: 2015-02-03 08:29:08
"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:mapifr$15k$1@trimpas.omnitel.net...
On 2015-02-03 00:25, Caponi wrote:

> Ir ka su tais tajais daryt? Mano atveju sansu su jais apturet kokius
> verslo santykius, pakankamai drasiai galiu teigt, yra lygiai nulis, net
> jei idealiai tajietiskai kalbeciau (apie emigracija, jei ka, negalvoju,
> man ir cia gerai :-))

> O apie kinų kalbą aš iš viso patyliu :)

Tailandas ir Kinija per toli, kad man asmeniskai jie butu aktualus, turizmo verslas nedomina, o
emigruot nesiruosiu.

> O dar įvertinus į kokią šikną ta šalis su riksmu "ura" lekia ir kad jos ekonomikoje artimiausią
> dešimtmetį nieko gero nenusimato, tai abejonių turėtų būti dar mažiau.

Salies ekonominis nuosmukis dar nereiskia, kad ji su visais gyventojais dingsta is geografinio
pasaulio zemelapio.

> Reziumuojant - jei jau moki rusų kalbą, tai ir džiaukis, nes lyšna kalba pečių nespaudžia, bet jei
> tektų dabar rinktis katrą mokytis nuo nulio, tai, spėju, net ir pats pasirinktum ne rusų.

Net jei ir tartumem, kad mano smegenys daugiau 2 uzsienio kalbu niekaip nepriimtu, su dabartine
gyvenimo patirtim rusu kalba tarp tu dvieju patektu bent su 95% tikimybe (tiesiog niekada taip
detaliai neanalizavau gyvenima gana juntamai paitakot galincio pasirinkimo, tai tebunie nebusiu
absoliuciai kategoriskas)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/